Wednesday, September 1, 2010

1/9

1hb 9. Birthday mak aku, aku beli hadiah utk mak pd ahad lepas, time aku jalan2 ngan si comel. Aku bagi mase b'sahur tadi hadiahnye, gaya aku tengok muke mak macam x suke je hadiah tu. Lantak ar, janji bagi tanda ingatan. Ahad itu hari tengok wayang citer Repo Man. B'baloi jgak ar tgk citer ni.. best gak layan orang belah orang ni. Si comel yg suggest.. geli geleman aku tengok orang bedah lutut ambik kepala lutut. Nasib baik x t'muntah. Fuhh semangat. Orang lemah semangat x bole tengok citer ni. Nak balik muadzam jap la.. b'buka kat umah lg best..

2 comments:

mantan said...

Salam,
Cikgu, kenapa laman web SMKPD macam berat je, lambat... kena tunggu lama...Laman web schoolnet yg lain o.k je...

zarim said...

mantan? cikgu wahab taha? cikgu arief ni kawan saya... :)